Стратегії управління виробничим підприємством MESE
Бізнес-симулятор американської компанії Junior Achievement
2017-18 навчальний рік
Шановні колеги!
17 листопада група учнів 8 класу, а саме: Анастасія Кривко, Анастасія Алєксєєва, Аріна Демиденко, Марія Пеклін, та Артем Пушкарьов під наглядом Вероніки Прокопчук (10 клас) проведуть для учнів набору цього року імітаційну гру з управління виробничим бізнесом (MESE)
Гра не вимагає від учасників попередньої підготовки. Бажано мати калькулятор.
![]() | ![]() |
Матеріали з гри
Форма прийняття рішень
Період | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Ціна | |||||
Виробництво | |||||
Маркетинг | |||||
Інвестиції | |||||
НДР |
Гра MESE є ефективним засобом введення старшокласників в позицію управління сучасним підприємством. Проходячи через гру і маючи мінімально необхідні економічні уявлення (власний досвід, установочну презентацію гри), учні отримують знання з економічної теорії та розуміння бізнесу.
Гра привчає іти на ризик, приймаючи вольові управлінські рішення, та відповідати за результат перед своїми колегами по команді. Імітація вимагає від учасників організовувати обговорення різних точок зору і зводити його до єдиного рішення, формуючи з групи команду і з допомогою цього вчить роботі з людьми. Оптимальний склад групи 3-5 учнів.
Цілі гри MESE:
· Формування в учнів підприємницьких якостей;
· Ознайомлення з основами управління підприємством;
· Отримання знань мікроекономічної теорії у ігровій формі;
· Розуміння функціонального зв’язку між економічними, соціальними і політичними факторами;
· Виявлення в учнів оргуправлінських здібностей (цільова робота з членами команди);
· Створення ситуації конкурентного середовища, що є складовою частиною реального світу;
· Навчання проектно-аналітичній роботі
Коментарi