ПАС "Готовність до діяльності"

2017-18 навчальний рік, 26-27 грудня

Мета: визначити до чого має бути готовий випускник середньої школи і ліцею, скорегувати навчальний план ліцейського стандарту.

Завдання:

  • За попередньо розробленою тематизацією аспектів теми, визначити керівників малих груп, сформувати робочі групи, і організувати обговорення цих аспектів;
  • На матеріалі доповідей груп ввести поняття «діяльності» і «готовності»
  • Скласти у єдиному комплексі умови готовності до діяльності випускника.

Оргпроект

Тема ПАС розділена на такі аспекти:

  • Інтелектуальна готовність випускника – Климентій Хомич (8 клас);
  • Воля і характер – Анастасія Кривко (8 клас);
  • Готовність тіла (фітнес) - Вероніка Прокопчук (10 клас);
  • Соціалізація, готовність до співробінтицтва, командність – Пеклін Марія (8 клас);
  • Готовність до непередбачуваних ситуацій, стресу – Євген Картуша (10 клас);
  • Готовність до бізнесу – Павло Лаппо (10 клас)

/Files/images/potochn_foto/17-18/gotovnst/Слайд6.JPG

Передбачається чотири етапи реалізації ПАС, а саме: робота малих груп над визначенням готовності за їх аспектами (одна група – один аспект) – консультація на предмет понять «діяльність», «готовність», «готовність до діяльності» - робота малих груп над уточненням аспектної готовності і способом її реалізації в ліцеї – конкурс груп з проектної пропозиції щодо реалізації готовності в ліцеї (одна група – усі аспекти).

/Files/images/potochn_foto/17-18/gotovnst/Слайд7.JPG

26.12.17 Проектно-аналітична робота.

  1. Установка: мета, завдання, етапи, продукти і результати ПАС;
  2. Робота в групах: «Розуміння групою понять «готовність», «діяльність», «готовність до діяльності». Готовність випускника з аспекту групи».
  3. Загальне засідання. Доповіді груп;
  4. Консультація щодо понять «діяльність», «готовність», «готовність до діяльності»;
  5. Робота в групах: «Уточнення аспектної готовності випускника. Спосіб реалізації аспекту готовності в ліцеї».
  6. Доповіді груп.
  7. Рефлексія дня

27.12.17 "Конкурс" проектних пропозицій.

  1. Установка на другий день робіт;
  2. Робота в групах: «Готовність випускника і шляхи його забезпечення в ліцейському стандарті»;
  3. Доповіді груп;
  4. Об’єднання усіх пропозицій (вузька група особливо зацікавлених).

Регламент

/Files/images/potochn_foto/17-18/gotovnst/Слайд8.JPG /Files/images/potochn_foto/17-18/gotovnst/Слайд9.JPG

Завдання КЛБ медіа груп

  1. Здійснити фотозйомку заходу: загальні засідання, усі роботи в групах, кожну групу, по кілька світлин, усіх доповідачів, учасників з репліками/запитаннями, уважних учасників, не уважних учасників (хто заважає у ту мить коли заважає). Знімати великим планом і загальні плани. Фотографувати гостей у миті їх виступів.
  2. Провести відеозйомку виступів гостей і вчителів ліцею. Відеозйомку фрагментів роботи в групах і доповідей груп на загальних засіданнях.
  3. Взяти інтерв’ю у: гостей; учнів-керівників найбільш і найменш продуктивних груп, з відповідними запитаннями; найбільш продуктивного учаня ПАС, найменш породуктивного учня ПАС, який відверто заважає, робить вигляд, що бере участь.
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.