Гра "Відтворення"

Организатор:
Депатрамент управлінської підготовки КЛБ
Дата начала:
22.04
Дата окончания:
23.04
Время начала:
08:45
Время окончания:
16:00
Место проведения мероприятия:
Ліцей
Описание:

Гра «Відтворення»

Мета гри – сформувати склад організаторів ліцейських ігор наступного навчання (майстерня управління) та групу тьюторів.

Завдання гри:

1. Визначити тему року і тематизацію ліцейських ігор. Попередньо функціоналізувати їх організаторів.

2. Залучити учнів до рекламної кампанії ліцею, як виду практичного навчання;

3. Сформувати групу організаторів конкурсного відбору. Розробити оргпроект набору;

Гра проектувалася для вузького складу учнів, а саме ти, хто протягом року проявляв активність на заходах ЗУП і організовував їх. Гра проектувалася так, що кожне із вказаних вище завдань виконувалося окремою групою учнів. Виконання кожного з завдань передбачало три етапи.

Так завдання 1 (аналіз заходів ЗУП поточного року, проектування циклу ігор наступного року і функціоналізація у них учнів майстерні управління) виконувала група відібраних учнів 9 та 10-Б класу, а саме: Гороховських Євген, Захаров Артем та Салій Богдан. Етапи виконання завдання: Здобутки і недоліки ігор поточного року. Пропозиції з логіки лематизації ігор на наступний навчальний рік. ® .Фукціоналізація (місця) і ротація організаторів у іграх. ® Міжігрові форми і теми роботи майстерні. Тьюторство. Основний висновок і пропозиція – проведення технологічнів ігор – бізнес-симуляторів, які проводять випускники ліцею.

/Files/images/potochn_foto/P1290342.JPG

Завдання 2 (PR та реклама ліцею) виконувала група учнів 10-Б класу: Галицька Ярослава, Лагерна Олександра, Макарова Катерина, Нікіфорова Маргарита, Орищенко Катерина. Етапи виконання завдання: Види учнівської рекламної кампанії ліцею. Вимоги до ліцею. Види рекламних матеріалів. ® .Технологічні карти видів реклами. Створення рекламних матеріалів. ® Календарні плани реклами ліцею. Показники продуктивності. Пропозиції групи:

· Підтримка акції 5+5;

· Флеш-моб;

· Квест центром Києва на день Києва (6 команд + 6 місць-станцій).

Як показав час з організацією цих заходів у дівчат виникли проблеми.

/Files/images/potochn_foto/P1290322.JPG

Завдання 3 (проведення конкурсного відбору) виконувала група учнів 7 та 8 класів: Андронов Данило, Готовко Валентиа, Гороховських Костянтин, Івченко Данило, Петренко Олексій, Святогор Вікторія (усі 7 клас); Бабенко Вікторія, коваленко Анастасія, Товкай Андрій, Чорненька Катерина (усі 8 клас). Етапи виконання завдання: Критерії відбору (якості учнів, що перевіряються: інтелект, психофізичний стан, особисті якості). Напрямки і види відбору. ® Технологічні карти відбору: порядок видів відбору, час на кожен вид, групи виконавців. ® Демонстрація організаційної частини відбору.

/Files/images/potochn_foto/P1290341.JPG

Групи розподілилися таким чином:

Керівник виду відбору

Напрямок відбору

7 клас

8 клас

Фітнес

Святогор Вікторія

Товкай Андрій

Управлінська підготовка

Івченко Данило, Гороховських Костянтин

Бабенко Вікторія

Хореографія

Петренко Олексій

Коваленко Анастасія

Акторська майстерність

Готовко Валентина

Чорненька Катерина

На установці О.П. Зінченко провів консультацію про те, чому та як потрібно навчатися.

Дата последнего изменения 29 Сентября 2020

Фотогалерея