Курс молодого бійця

Вересневий збір (введення в Загальну управлінську підготовку)

Призначення

Вступ до ЗУП – вступ до простору осмислених дій. Дії вимагають вольових і психофізичних зусиль. Осмисленість дій потребує інтелектуальних зусиль. Таким чином, метою «Вересневого збору» є діагностка:

  • - психофізичної готовності;
  • - інтелектуальної готовності;
  • - готовності до діяльності

учнів. Установка колективу на новий навчальний рік.

Типові завдання

1. Ввести до навчального середовища ЗУП новачків.
2. Провести стратифікацію колективу.
3. Сформувати групу системи управління (СУ) роботами ЗУП.
4. Намітити плани реалізації напрямків робіт ЗУП та навчального закладу на поточний навчальний рік.
5. Розрізнити і схематизувати:
  • Управлінську діяльність
  • Принципи ЗУП і класно-урочної системи освіти (КУСО);
  • Поняття навчання (study) та вчення (learning).
  • Поняття «позиція» і позиція «учень».
  • Поняття «цілі».
  • ...

Оскільки, завданням ігрової сесії «Вересневий збір» є пошук «новими» і демонстрація "старими" учнями відповіді на питання: «Чому і як потрібно навчатися?», - приведені у п. 5 поняття є найбільш суттєвими і вірогідними, але залежно від конкретної теми гри і року, на перший план можуть вийти інші поняття.

Вересневий збір 2015

"Нормальна школа"

Оргпроект і звіт з гри
Відео установки на гру: "Устрій нормальної школи"
Світлини з гри

У патріотичному квесті взяли участь 10 команд (по дві команди на паралель). Вітаємо команду учнів 8-го класу «Лимони чілі».

/Files/images/potochn_foto/15-16/Переможці квесту (Копировать).JPG

Рейтинг команд квесту

/Files/images/potochn_foto/15-16/Рейтинг квесту.jpg

2.09.2015
Фітнес

У зв’язку з високою температурою, викладачі фітнесу, не зважаючи на письмовий дозвіл батьків, відмінили півгодинну пробіжку. Це рішення демотивувало багатьох бігунів, які замінили спортивну ходу просто ходою чергуючи її з короткими перебіжками. Такої тактики притримувалися переважна більшість учнівського складу ліцею.

/Files/images/potochn_foto/15-16/Старт (Копировать).JPG /Files/images/potochn_foto/15-16/Зразок ходи (Копировать).JPG

Переможці спортивної ходи
ЮнакиДівчата
/Files/images/potochn_foto/15-16/Переможець ходи (Копировать).JPG
1 місце -Івченко Даніїл, 10 клас
/Files/images/potochn_foto/15-16/Цимбаліст (Копировать).JPG

1 місце - Цимбаліст Олександра, 8 клас
/Files/images/potochn_foto/15-16/Лиськов Палійчук (Копировать).JPG 2-3 місця - Лиськов Іван, 9 клас
Палійчук Олександр. 9 клас
/Files/images/potochn_foto/15-16/Марченко хода (2) (Копировать).JPG 2 місце - Марченко Олександра, 7 клас

/Files/images/potochn_foto/15-16/Прокопчук (Копировать).JPG 3 місце - Прокопчук Вероніка, 7 клас
Загальна управлінська підготовка

Після установки «Устрій нормальної школи», проведеної Андруховцем П.М. у якій виділялося:

  • три гурпи технолгій (соціалізація, класно урочна система освіти (КУСО) –«навчальний конвейєр», самовизначення і самоорганізації – «стендова збірка»
  • мета навчання: освоєння інтелектуальних функцій та навчання вчитися,
  • необхідні види робіт.

учні визначилия за одним із п’яти запропонованих напрямків робіт на грі, а саме:

  • управлінська підготовка,
  • фітнес,
  • ліцейське самоврядування,
  • навчання,
  • ліцейчське життя.
/Files/images/potochn_foto/15-16/Установка (Копировать).JPG /Files/images/potochn_foto/15-16/Установка 2 (Копировать).JPG

У результаті самовизначення учнів, було створено 11 груп

/Files/images/potochn_foto/15-16/Ретинг квесту 1.jpg

На загальне засідання групи винесли такий зміст.

Група «Управлінська підготовка» 1 (ігротехнік Івченко Даніїл; доповідачі – Івченко Даниїл, Гороховських Костянтин) виділила кілька організаційних вимог до проведення ігор.

1. Учні мають самі визначати теми ігор

2. У день ігор проводити першу пару уроків (щоб було більше учасників)

3. Скорочена установка

4. Виступи фахівців

5. Пояснення від учнів (керівництво ЗУП часто дає незрозумілі завдання).

6. Закінчення ігор о 15:30

/Files/images/potochn_foto/15-16/Д Управління 1 (Копировать).JPG

Група «Управлінська підготовка» 2 (ігротехнік Болюх Катерина; доповідачі – Смойлов Роман, Жаринська Аліса), Гороховських Костянтин) поставила технічне завдання на організацію управлінської підготовки в ліцеї, визначивши що повинен вміти управлінець, а саме:

1. Управляти розвитком організації

2. Організовавути (залежність від зовнішнього середовища, розподіл праці)

3. Стабілізовувати процеси

4. Варховувати небезпеку кризи

5. Володіти мистецтвом виконання робіт

6. Контролювати

7. Планувати

5. Мотивувати

6. Бути лідером (вплив, влада)

7. Бути комунікативним

Ліцей може допомогти майбутнім управлінцям:

1. Організацією практики на фірмах

2. Навчивши ставити і досягати цілі

3. Навчаючи психології, економіці, іноземним мовам.

/Files/images/potochn_foto/15-16/Управління 2 (Копировать).JPG

Група «Управлінська підготовка» 3 (ігротехнік Бойко Євген) відмовилася від доповіді, пославшись на неправильно виконане завдання.

/Files/images/Управління 3 (Копировать).JPG

Група «Фітнес» 1 (ігротехнік Коновал Ліза; доповідачі – Морока Павло, Зик Євген) зосередилася на матеріальному забезпеченні фітнесу (див. нижче) та организацію міжшкільних змагань:

1. Оновлення реманенту

2. Тренажерний зал

3. Більше спортивних ігор

4. Спортивні секції

5. Душові кабіни

/Files/images/potochn_foto/15-16/Фітнес 1 (Копировать).JPG /Files/images/potochn_foto/15-16/Д фітнес 1 (Копировать).JPG

Група «Фітнес» 2 (ігротехнік Прокопчук Вероніка; доповідачі – Бригінець Тимофій, Горбунович Настя) розділила Фітнес (роботра з тілом) та Спорт (високі результати). Також висловлено побажання відремонтувати спортивне поле і створити секцію байдарочників.

/Files/images/potochn_foto/15-16/фітнес 1 (2) (Копировать).JPG /Files/images/potochn_foto/15-16/Д фітнес 2 (Копировать).JPG

Група «Ліцейське самоврядування» 1 (ігротехнік Голушко Катерина; доповідачі – Варламова Анжела, Антропова Аліна, Дюба Нікіта) запропонувала провести в ліцеї цілу низьку позаурочних заходів, а саме:

1. Спортивні змагання

2. Настільні ігри (мафія…)

3. Музичні тематичні перерви

4. Тематичні (символічні) неділі

5. Конурси талантів

6. Благодійні ярмарки

7. Професійні благодійні неділі

8. Церемонії нагород

/Files/images/potochn_foto/15-16/Самоврядування 1 (Копировать).JPG /Files/images/potochn_foto/15-16/Д самоврядування 2 (Копировать).JPG

Група «Ліцейське самоврядування» 2 (ігротехнік Петренко Олексій; доповідачі - Перенко Олексій, Лисицька Анна) донесла формальну структуру шкільного самоврядування, запропонувала ввести учнівську ліцейську поліцію та проводити більше виїздів – пікніків.

/Files/images/potochn_foto/15-16/Самоврядування 2 (Копировать).JPG

Група «Ліцейське життя» 1 (ігротехнік Катруша Євген; доповідач - Савельєва Настя) пов’язала зміст доповіді з видами робіт третього рівня (самовизначення і «збір на стенді"). Основний вид робіт, які реалізовуватимуться через ліцейське життя – практичні групові роботи, у яких тренуватимуться комунікаційні здібності. Ці роботи мають враховувати очікування ліцеїстів.

/Files/images/potochn_foto/15-16/Ліцейське життя 1 (Копировать).JPG

Група «Ліцейське життя» 2 (ігротехнік Демченко Єгор; доповідачі - Демченко Єгор, Клепіков Сергій, Гусак Данило) наголосила, що на навчання має тратитися лише 70% часу перебування у ліцеї, а весь інший час має зайняти ліцейське життя. Група запропонувала ввести більше факультативів, змагань між класами, знімати проблеми голосуванням.

Група «Навчання» 1 (ігротехнік Ковальова Христина; доповідачі - Стужук Дарина, Кудрявцева Ольга) поставила питання про:

1. Спеціалізацію класів

2. Додаткові гуртки

3. Уроки технології

4. Практичні уроки

5. Класні години з психологом

6. Продовжений день з виконанням домашніх завдань

Група «Навчання» 2 (ігротехнік Полежаєв Валерій; доповідач - Щербань Нікіта, Ломако Надя) бачить такі зміни:

1. Практичну хімію

2. Покращений спортзал

3. Басейн

4. Змагання

5. Екскурсії

6. Організацію допомоги бездомним тваринам

7 Обмін учнями

У зв’язку звисокою температурою, адміністарція поставила завдання зняти фітнес з третього дня Вересневого збору. Це призвело до змін і в поточному дні. Вирішено провести рефлексію дня, а запланований треніг «Ліцей моєї мрії» перести на 3 вересня.

На рефлексії дня визначено, що найбільш дієвою виявилася група «Ліцейське самоврядування» 1 учасники якої запропонували не тільки найбльше заходів, але й готові більшсть з них організовувати. Сенс дискусії з їх доповіді: зала – нічого у вас не вийде; група – а ми спробуємо!

Висловлена підозра, що зміст доповіді Групи «Управлінська підготовка» 2 скачаний з інтернету

Ігротехніки в основному ділилися враженнями від організаціії роботи групами і особливостями груп.

Результати рефлексії дня

Колектив ліцею почав стратифікуватися на дві групи:

  • -учні що беруть на себе відповідальність на проведення окремих заходів
  • усі інші учні.

Цей процес потрібно продовжити і поглибити на третьому дні гри, розпочавши його з біржі праці на якій претенденти на організацю ліцейських заходів мають самовизначитися у трьох напрямках: управлінська підготовка, ліцейське самоврядування і життя, фітнес. У!сі інші учні самостійно розбиваються на групи по 10 учасників і обговрюють попередньо розроблені Левченком С.М. норми внутрішього розпорядку ліцею.

Завершується день тренінгом С.С. Корсакевича «Ліцей моєї мрії»

3.09.2015

Третій день повністю пройшов за скорегованим напередодні проектом.

Група з «Управлінської підготовки» (ігротехніки – Івченко Даниїл, Ковальова Христина) отримала таке завдання.

1. Визначити відповідальних (керівників) двох наступних ігор «Вибори» та «Стратегія для України» і 2-4 турнірів диспутів.

2. Визначити теми і відповідальних за ще три ліцейські гри.

Доповіді показили, що ця група не виконала поставленого завдання. Група виступила з нарисами проведеня гри «Вибори» і запропонувала підхід до організації інших ігор: задається проблема – групи шукають вихід з неї.

Група «Фітнес» оримала перелік заходів які вже заплановані викладачами фізкультури повинна додати нові і визначити організаторів і тих, і тих. Результати роботи подані у таблиці

Фітнес 2015-16


/Files/images/potochn_foto/15-16/Проекти фітнесу.jpg

Група «Ліцейське життя і самоврядування» мала просто вказати яки заходи вони будуть організовувати і хто відповідатиме за кожен з них.

Позаурочні заходи ліцею

/Files/images/potochn_foto/15-16/Позаурочні заходи.jpg

ОБговореня учнями ліцейських норм узагальнюється Кузьменкмо П.Б.

Тренінг «Ліцей моєї мрії», проведений Корсакевичем С.С. став фінальним хепенінгом "Вересневого збору»

Рефлексія гри

Проведена стратифікація колективу учнів. 20 учнів (13 фітнес і 7 самоврядування) заявили претензії на організацію ліцейських заходів. У міжігровий період до них додасться група організаторів заходів ЗУП (5-7 учнів).

На соьогодні вбачаються такі рівні стратифікації колективу ліцею:

  • організатори (керівники ) заходів;
  • учасники групи з проведення заходу
  • учасники заходів
  • яскраві і неповторні особистості.

Наступна гра «Гоподарство» має продовжити ці роботи. Учні повинні зробити проекти і бізнес-плани заходів, створити групу проведення заходів.

Вересневий збір 2014

Оргпроект гри
Рейтинг
1.09.14. «Вчимося дружити»

У складі покласних команд учні із задоволенням взяли участь у вправах Мотузкового курсу. У мотузковому курсі взяли участь 8 учнівських команд і одна команда вчителів.

/Files/images/potochn_foto/14-15/veresneviy_zbr/P1420804 (Копировать).JPG /Files/images/potochn_foto/14-15/veresneviy_zbr/P1420809 (Копировать).JPG
/Files/images/potochn_foto/14-15/veresneviy_zbr/P1420814 (Копировать).JPG /Files/images/potochn_foto/14-15/veresneviy_zbr/P1420826 (Копировать).JPG
/Files/images/potochn_foto/14-15/veresneviy_zbr/P1420838 (Копировать).JPG /Files/images/potochn_foto/14-15/veresneviy_zbr/P1420848 (Копировать).JPG
2.09.14. «Вчимося думати». Ліцей у якому я хочу навчатися.

Після установки керівника гри Євгена Даниловича Мирошниченка і нагадування ним процедур мозкового штурму Відбувся і сам штурм. Склад груп – учні, які сиділи в Актовій залі навколо ігротехніків. Учні повинні були спочатку перерахувати що має бути в ліцеї і чого не повинно бути, а потім визначити по 5-7 позицій у потрібному і не потрібному.

/Files/images/potochn_foto/14-15/veresneviy_zbr/P1420860 (Копировать).JPG /Files/images/potochn_foto/14-15/veresneviy_zbr/P1420863 (Копировать).JPG

За результатами роботи груп, були визначено 10 напрямків роботи груп, у яких учні визначалися шляхом само запису.

/Files/images/potochn_foto/14-15/veresneviy_zbr/Слайд1.JPG

Ці групи внесли такі пропозиції.

Група 1.

1. Одна пара на тиждень в середині дня – за нахилами.

2. Підготовка до ЗНО.

3. Один раз на тиждень уроки з носієм мови.

4. Практичні заняття.

/Files/images/potochn_foto/14-15/veresneviy_zbr/P1420866 (Копировать).JPG

Група 2.

1. Уроки з носіями.

2. Практичні екскурсії.

3. Навчання на природі

Група 3.

1. Хеловін.

2. Олімпійські ігри.

3. Конкурс талантів.

4. КВК – Камеді-Клаб.

5. Містер та Міс ліцею.

/Files/images/potochn_foto/14-15/veresneviy_zbr/P1420867 (Копировать).JPG

Група 4.

1. Пошта для ідей.

2. Практичні уроки.

3. Уроки з носіями мови.

Група 5.

1. Яскраві і тематичні дні.

2. Змістовні екскурсії, проекти.

3. Естафети.

4. Уроки з молодшими класами.

/Files/images/potochn_foto/14-15/veresneviy_zbr/P1420869 (Копировать).JPG

Група 6.

Ошатно-повсякденний стиль одягу.

Група 7.

1. Дискусійні семінари.

2. Письмові відгуки про вчителів.

3. Естафети.

4. Змагання.

Група 8.

1. Покращити Wi-Fi.

2. Розвезення.

3. Безкоштовні обіди.

4. Носити беджі.

5. Екскурсії Києвом (фільми, музеї).

6. Екскурсії Україною.

7. Спілкування з цікавими людьми.

8. Кружок співів.

/Files/images/potochn_foto/14-15/veresneviy_zbr/P1420875 (Копировать).JPG

Група 9.

1. Розмалювати шкафчики за власним смаком.

2. Дизайн сайту.

3. Паркан ліцею у національні кольори.

4. Дошка для малювання у холі.

Група 10.

1. Походи.

2. Поетичні тематичні дискотеки.

3. Радіомовлення.

4. Інтелектуальні, творчі і спортивні змагання.

На другому етапі роботи групи отримали завдання зосередитися на одній з пропозицій, перетворивши проектну ідею в проектну пропозицію. Керівником гри сформульовані такі вимоги ( така структура) проектної пропозиції,

1. Що є зараз.

2. Що має бути.

3. Час, необхідний на реалізацію.

4. Етапи реалізації.

5. Потрібні ресурси.

/Files/images/potochn_foto/14-15/veresneviy_zbr/Слайд2.JPG

На завершення засідання з план-картами проектних пропозицій виступили Діана Павлівна Житня та Петро Михайлович Андруховець.

Позначивши місце проектів і можливі зав’язки між ними, Діана Павлівна вказала на відсутність але необхідність такого проекту як ЗМІ.

Петро Михайлович зробив декомпозицію пропозицій, з якої виявилося що:

1. навчальної дисципліни Загальна управлінська підготовка не торкнулася жодна з пропозицій (виявилося, що усіх учнів усе влаштовує);

2. власне навчання стосуються лише дві пропозиції (дискусійний клуб та профільне навчання);

3. усі інші проекти торкалися дозвілля та розваг.

Один з висновків-зауважень, учні не надто орієнтовані на навчання.

Дві проектні пропозиції віднесено до типу служб. Це самоуправління та дизайн. Завдання самоуправління не давати дозволи чи забороняти учнівські ініціативи, а допомагати їх реалізовувати. Таж вказано на необхідність створення ще двох служб – вже згадану ЗМІ та фінансового супроводу. Завдання фінансистів – пошук грошей необхідних на реалізацію учнівських ініціатив.

3.09.14. «Вчимося вчитися».

Весь ліцей взяв участь у спортивній ходьбі. 21 учень (з них і дві дівчини!), з письмового дозволу батьків долучився до п’ятикілометрової пробіжки.

Переможці спортивної ходи
Хлопці:

1. Місце –Олександр Палійчук, 8 клас

2. Місце – Борис Мельник, 11 клас

3. Місце – Артем Гусєв, 8 клас

Дівчата:

1. Місце – Олександра Цимбаліст, 7 клас та Анна Смаглій. 8 клас

2. Місце – Катерина Болюх, 7 клас та Діана Ільїна 9 клас

3. Місце – Катерина Голушко, 7 клас та Вероніка Полещук, 9 клас

Переможці пробіжки
Хлопці:

1. Місце – Олексій Казаров, 11 клас

2. Місце – Дмитро Дикий, 8 клас

3. Місце – Коновалов Кирило, 8 клас

Дівчата:

1. Місце – Сивицька Ліля, 11 клас

2. Місце – Анастасія Савельєва, 10 клас

Після фітнес-ранку ліцеїсти зібралися у запропонованих аудиторіях та пройшли низку тренінгів: «Тайм-менеджмент. Організатор ліцеїста», «Ефективне сприйняття», «Де і чого навчатися?», «Пам’ять як у Д.Бонда», «Майстерність конспектування», «Запам’ятовування великих масивів інформації». Всі ігротехніки, які були організаторами Вересневого збору (Хьюз Саманта, Салій Богдан, Казаров Олексій, Сивицька Лілія – учні 11-го класу, Бабенко Вікторія, Зайченко Назар, Чорненька Катерина – учні 9-го класу, Коновал Єлизавета та Івченко Даніїл - учні 8-го класу, Палійчук Олександр, Нікітенко Варвара - учні 8-го класу), - отримали досвід роботи у малих різновікових групах та увійшли до складу самоврядування ліцею.

Група організаторів відзначена директором солодкими призами та походом у боулінг.

За підсумками гри складений рейтинг з Загальної управлінської підготовки.

Кращі у рейтингу

1 місце – Олексій Казаров та Ліля Сивицька (11 клас)

3 місце – Палійчук Олександр, 8 клас

Кращі учні нового набору

8 місце – Дмитро Дикий, 8 клас

10 місце – Діана Ільїна, 9 клас

13 місце – Анастасія Савельєва, 9 клас

Підсумки вересневого збору 2013

/Files/images/potochn_foto/veresneviy_zbr_13-14/P1300685.JPG

Вітаємо переможців!!!

Традиційне завдання Вересневого збору – діагностика готовності колективу учнів, демонстрація належного ставлення до ЗУП з боку учнів, що добилися певних успіхів в управлінській підготовці.

Види діагностики готовності – психофізична (фітнес); інтелектуальна (групові тематичні проектні роботи); готовність до діяльності (захист літньої практики учнями 11 класу).

Оргпроект
Стратифікація учнів і статистика збору
Заохочені боулінгом
Рейтинг

Фітнес

1 вересня

Формувати команди з фітнесу і виступити з ідеями бізнесу було запропоновано таким учням 10-11-х класів:

1. Боровику Євгену;

2. Гороховських Євгену;

3. Дубасу Владиславу;

4. Захарову Артему;

5. Казарову Олексію;

6. Лагерній Олександрі;

7. Нігруці Олександру;

8. Нікіфоровій Маргариті;

9. Сивицькому Євгену;

10. Хьюз Саманті

З них лише чотири учні (виділені вище жирним) виявилися готовими прийняти виклик-пропозицію.

Несподівано Олександр Нігруца перевів себе до групи тьюторів – помічників організаторів. У цю групу організатори виділяли таких учнів паралелей 8-9-х класів:

1. Бабенко Вікторія;

2. Готовко Валентина;

3. Коваленко Анастасія;

4. Нікітенко Іван;

5. Петренко Олексій;

6. Чорненька Катерина

З огляду кількості фітнес-груп (4), готовності і участі у зборі, позицію тьютора окрім Олександра Нігруци змогли відпрацювати лише три учні з цього списку (виділені жирним шрифтом).

Через дисципліну деяких учнів 11 класу (Андрюков Дмитро, Гуд Альберт, Бондаренко Владислав…), формування команд пройшло не на бездоганному рівні, але під пильним наглядом кураторів та психолога.

Формування фітнес-груп

У зв’язку з наданням фітнесу більшого ажіотажу та заповзятливості, він пройшов у спортивній залі у формі командних естафет.

Було запропоновано кілька командних естафет, у яких команди змагалися попарно, а рейтинг у кожному змаганні визначався за показаним часом, з вирахуванням штрафів за порушення правил змагань. Загальна перемога визначалася за зайнятими місцями у окремих видах естафет.

Шикування

У підсумку команди показали такі результати:

1 місце – Команда 4 Сивицького Євгена

2 місце – Команда 2 Гороховських Євгена

3 місце – Команда 3 Боровика Євгена

4 місце – Команда 1 Захарова Артема

2 вересня

Відбулася спортивна хода, що окрім перевірки стану здоров’я послужила засобом звільнення свідомості від поточних думок і налаштування учнів на проектні роботи. Спортивна хода відбулася у формі майстер-класу Теппера Ю.М.

Перевірка роботи серця

Кращими у спортивній ході стали:

Юнаки

1 місце – Тарабан Валерій

2 місце – Сивицький Євген

3 місце – Шашило Богдан

Дівчата

1 місце – Сивицька Ліля

2 місце – Хьюз Саманта

3 місце – Святогор Вікторія

Вітаємо переможців!

Проектні роботи

Запропонували ідеї Бізнесу своєї мрії такі учні:

1. Захаров Артем – сучасний екологічно-економний дім-землянка;

2. Гороховських Євген – маркетингове агентство;

3. Боровик Євген – незалежний від Інтернету девайс;

4. Сивицький Євген – багатофункціональний годинник;

5. Нікітенко Варвара – дизайнерська компанія;

6. Зайченко Назар – рекламна компанія;

7. Казаров Олексій – консалтингова компанія

Устанвока

Із запропонованих семи проектних ідей перші чотири були згоджені заздалегідь, а п’ята – сьома виникли як наслідок ефекту середовища. У підсумку сформувалися п’ять команд, що задовольняли умовам чисельності – 7-9 учасників. Зайченко Назар не зміг сформувати групу, тому став учасником групи Боровика Євгена. До групи Олексія Казарова долучилося лише 2 учні, але вона була залишена як резервна.

/Files/images/potochn_foto/veresneviy_zbr_13-14/P1300587.JPG

Наступним кроком (уже 2 вересня) стала консультація О.П. Зінченка: «Поняття і принципова схема устрою бізнесу». На консультації були присутні два бізнесмени-випускники ліцею, Юрій Шевага (2001 рік випуску) та Антон Дядюра (2002 рік випуску), котрі, з огляду на час, відразу віднеслися до запропонованої Олександром Прокоповичем принципової схеми устрою бізнесу.

Активну участь у обговоренні проектних ідей взяли такі учні як: Захаров Артем, Зайченко Назар, Івченко Данило, Петренко Олексій, Ященко Данило, але найзатятішим і найекспресивнішим критиком чужих проектних пропозицій виявився Боровик Євген.

/Files/images/potochn_foto/veresneviy_zbr_13-14/P1300643.JPG

У підсумку стало зрозуміло, що найбільш проробленими пропозиціями стали проекти груп Захарова Артема та Боровика Євгена. Було прийнято рішення визначати проектну групу – переможця голосами учасників. На той час, мабуть, через велику інтелектуальну напругу, стомленість та пізній час, група Казарова Олексія покинула залу, тому не об’єктом голосувань.

/Files/images/potochn_foto/veresneviy_zbr_13-14/P1300588.JPG

Рейтинг проектних груп

(Версія очного опитування)

Команда

Голоси

1 Захарова “Землянка”

16

3 Боровика «Девайс»

11

4 Сивицького “Годинник”

8

2 Гороховських “Марк. Агенст.”

7

5 Нікітенко “Дизайн”

2

/Files/images/potochn_foto/veresneviy_zbr_13-14/P1300654.JPG

А от у індивідуальних звітах перші і другі місця команд помінялися.

Рейтинг проектних груп

(Версія письмового опитування)

Команда

1

2

3

4

5

Сума

3 Боровика «Девайс»

16

13

3

2

2

151

1 Захарова “Землянка”

15

10

5

3

1

142

4 Сивицького “Годинник”

5

3

13

13

1

106

2 Гороховських “Марк. Агенст.”

0

4

7

12

12

75

5 Нікітенко “Дизайн”

0

3

9

5

18

68

/Files/images/potochn_foto/veresneviy_zbr_13-14/P1300625.JPG

Керівникам проектних груп була надана можливість обрати собі «нагороду за смаком» (із запропонованих). Нікітенко Варвара, як наймолодша та єдина дівчина-керівник групи, обирала собі нагороду першою, без конкуренції.

Учні обрали таке:

Боровик Євген – діловий щоденник;

Гороховських Євген – книжка «Готовність до діяльності» у співавторстві О.П. Зінченка, Л.І. Паращенко, П.М. Андруховця;

Зайчекно Назар – діловий щоденник;

Захаров Артем – детектив Ю.М. Теппера «Остров «Стадион»;

Нікітенко Варвара – чашка з символікою ліцею;

– книжка О.П. Зінченка «Загальна управлінська підготовка"

Готовність до діяльності – захист бізнес-стажування

Під час Вересневого збору пройшов захист рефлексивних звітів з літнього бізнес-стажування одинадцятикласників. Мета – продіагностувати учнів на готовність до самостійних дій на функціональному місці в організації та можливість виходу в рефлексивну позицію управлінця. За результатами вересневого захисту виявилось, що випускники готові до самостійної дії під час виконання певних робіт. Більшість визначилась з подальшою життєвою траєкторією на найближчі 5-7 років (Галіцька Ярослава, Кунцяк Ярослав, Лагерна Олександра, Нікіфорова Маргарита, Пекач Едуард, Смородінов Артем, Ткачов Андрій, Бойко Владислав, Бондаренко Владислав, Бригинець Михайло, Гуд Альберт, Гупало Антон, Криштопа Валерія, Пушкар Дарина, Салата Ярослав). Зазначимо, що окремі ліцеїсти, одинадцятого класу (Хутренко Данієль), не ставлять диплом університету в пріоритет. Захистилось 24 ліцеїсти, з яких 5 попередньо рекомендовано до відкритого: Кунцяк Ярослав (газодобувна компанія), Лагерна Олександра (благодійний фонд «Happy Paw»), Пушкар Дарина (Адвокатське об’єднання «Паритет», Семенюк Крістіна (ТОВ «Світ будівельної техніки), Хутренко Данієль (Start UP! Ukraine). Відкритий захист заплановано на 8 жовтня 2013 року.

/Files/images/potochn_foto/veresneviy_zbr_13-14/P1300505.JPG

Психологічний супровід

Тема «Бізнес моєї мрії» була обрана дуже вдало. Учні з захопленням віднеслися до планування мрії, щодо власного бізнесу, але для деяких учнів, часу для обміркковування власної справи, було замало.

Спостерігаючи за активністю учнів, як вони, майбутні управлінці, будують, та організовують свої команди, слід зазначити те, що навіть ті, хто прийшов до ліцею вперше, не вагаючись брали на себе відповідальність, та організовували групи.

Тренінг, який був проведений для новачків « Відтепер Я-Ліцеїст», містив в собі 4 вправи, які мали за мету:

- познайомитися, дізнатися, вподобання кожного.

- зрозуміти сподівання учнів, щодо ліцею, їх мрії, надії. Обговорення вправи, дало учням зрозуміти, що від них самих теж залежить ступінь реалізованості, надій та сподівань, щодо навчання в ліцеї.

- дізнатися цікаві факти з життя, майбутніх друзів

- побажати успіху один одному.

Вересневий збір, дав можливість учням, психологічно настроїтися, на навчання, отримати яскраві емоції, , відчути себе частинкою, ліцейської родини.

/Files/images/potochn_foto/veresneviy_zbr_13-14/P1300467.JPG

Загальні зауваження та висновки

З огляду на те, що Вересневий збір невиїзний, оргпроект та регламент виявився перенасиченими. Через це не вдалося провести «туристичний похід» і розглянути аналітичні звіти з місць практики Боровика Євгена, Гороховських Євгена та Захарова Артема, як бізнес.

Дякуємо за участь у заході нашим випускникам Юрію Шевазі та Антону Дядюрі.

/Files/images/potochn_foto/veresneviy_zbr_13-14/P1300574.JPG


Вересневий збір (введення в Загальну управлінську підготовку)


Призначення

Вступ до ЗУП – вступ до простору осмислених дій. Дії вимагають вольових і психофізичних зусиль. Осмисленість дій потребує інтелектуальних зусиль. Таким чином, метою «Вересневого збору» є діагностка:

  • - психофізичної готовності;
  • - інтелектуальної готовності;
  • - готовності до діяльності

учнів. Установка колективу на новий навчальний рік.

Типові завдання

1. Ввести до навчального середовища ЗУП новачків.
2. Провести стратифікацію колективу.
3. Сформувати групу системи управління (СУ) роботами ЗУП.
4. Намітити плани реалізації напрямків робіт ЗУП та навчального закладу на поточний навчальний рік.
5. Розрізнити і схематизувати:
  • Управлінську діяльність
  • Принципи ЗУП і класно-урочної системи освіти (КУСО);
  • Поняття навчання (study) та вчення (learning).
  • Поняття «позиція» і позиція «учень».
  • Поняття «цілі».
  • ...

Оскільки, завданням ігрової сесії «Вересневий збір» є пошук «новими» і демонстрація "старими" учнями відповіді на питання: «Чому і як потрібно навчатися?», - приведені у п. 5 поняття є найбільш суттєвими і вірогідними, але залежно від конкретної теми гри і року, на перший план можуть вийти інші поняття.


Кiлькiсть переглядiв: 859

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.