Рейтинги останніх заходів

Рейтинг

Путівник з користування рейтингом

Про рейтинг ЗУП

Успіхи та досягнення учнів в освоєнні ЗУП фіксуються протягом усіх циклів навчання. Учні націлюються на те, щоб за 2-4 роки отримати 100 кредитів. Система побудована так, що учень, що орієнтується на управлінську підготовку, може досягти рівня 100 кредитів за два цикли (роки), коли, наприклад, ЗУП вивчається не з 8, а з 10 класу або ж у середніх навчальних спеціальних закладах.

Система названа модульно-кредитної тому, що за результатами участі в реалізації кожного модулю (заходу) учні отримують кредити - бали. .

Облік управлінської практики

Облік управлінської практики проводиться у фіксації позиції учня при розгортанні модуля. Позиції участі у всіх модулях уніфіковані і розділені на чотири рівні, кожен з яких обмежений зверху певною кількістю кредитів.

1. Гравець, учасник - 0,5 кредиту. (0-2 кредити з урахуванням бонусів, наприклад, «кращий» гравець, кращий в команді);

2. Тьютор, ігротехніки чи організатор малої групи - 0-1,5 кредиту (2 кредити, з урахуванням бонусів, наприклад, ігротехнік групи, що перемогла);

3. Відповідальний за напрям в такті реалізації модуля - 0-3 кредити. Враховуючи малу кількість позицій цього рівня, бонуси, як правило, відсутні.

4. Керівник заходу (гри, турніру диспутів, ...) - 0-4 кредити, без бонусів.

За вищевказаної градації оцінюється участь і організація заходів фітнесу, PR-акцій (учнівська газета, зовнішній і внутрішній сайти, організація свят) та інших дисциплін - складових ЗУП.

Кредитується також:

1. Проектування заходів та тактів модулів - 0-4 кредити (кредитування здіцснює керівник проектної групи);

2. Написання звітів - 0-2 кредити в такому співвідношенні:

  • опис претендує на повноту відображення подій з можливим вираженням ставлення, без зазначення підстав, наприклад сподобалося / (не сподобалося) - 0,5 кредиту;
  • вираження ставлення з зазначенням підстав, виділення смислів подій, наприклад, на що були спрямовані - 0-1 кредит;
  • конструктивна критика оргпроекта, з точки зору виділених смислів, критика самих смислів - 0-1,5 кредити.
  • рефлексія власної роботи у вигляді фіксації досягнутого рівня роботи свідомості, визначення «зони найближчого розвитку» розширення «знання про незнане» 0-2 кредити
Кiлькiсть переглядiв: 1504

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.