/Files/images/gordst_setrifkovan/16_dan_andry/DSC_6459 (Копировать).jpg Андрій Даєн

Рік випуску: 2004

Сертифікат першого ступеня "Управлінець" №16

Розробник ПЗ, Wintrade BPO

Рефлексія, приурочена 25-річчю ліцею

Березень 2016 року

/Files/images/gordst_setrifkovan/16_dan_andry/P1010033 — копия.JPG З моїх спогадів, ліцей — це конкуренція і тренування, тренування і конкуренція. Як в спеціалізованому спортивному навчальному закладі, от тільки замість козла чи стрічок для гімнастики — розумові і ораторські тренажери. Та як не кожен підліток може стати гімнастом, так і (нажаль і на радість), не кожен має хист і внутрішній уклад підприємця чи менеджера. І тому далеко не кожен ліцеїст може однаково максимізовано конвертувати можливості, які йому випадають у ході навчання. Попри це, що цікаво, на відміну від численних магістрів менеджменту з різних фахових і не дуже ВУЗів, випускники ліцею в середньому набагато ближчі за своїми вміннями до еталону менеджменту, хоча при цьому можуть виявитися лікарями чи журналістами.

Особисто мені знадобилося 10 років, щоб віднайти професійну і особисту рівновагу. Замислюючись над роллю ліцею у своєму житті, я чітко відзначаю, що у підлітковому віці в своєму бажанні відповідати очікуваним критеріям успіху в програмі управлінської підготовки, я зорієнтувався на установки, які дещо суперечили моєму внутрішньому Я. І продовжуючи часом керуватися ними в майбутньому, бувало приймав не ті рішення, які слід було. Та я завжди усвідомлював, що саме у ліцеї були створені ситуації для розвитку тих моїх здібностей, які стали конкурентними перевагами у майбутньому, за що і вдячний.

/Files/images/gordst_setrifkovan/16_dan_andry/IMG_2162 (Копировать).jpg Якби існували схожі до ліцею, настільки ж ефективні заклади з тренуваннями в технологічному чи гуманітарному антуражі (з коригуванням на відповідні специфіки), то для когось, зокрема для мене, вони могли би виявитися доцільнішими плацдармами в життя, однак таких закладів немає. Як і немає таких тренерів як Олександр Прокопович Зінченко. Попри те, що наразі, я не розділив би більш ніж половину його поглядів, вважаю, що він був тою течією, за якою (а інколи й проти якої) у 2000-их пливла вся управлінська підготовка. І я теплю надію, що за його праці було сформовано нову потужну течію, яка здатна підхопити і нести нові потоки абітурієнтів.

Ліцей і його місце в житті кожен може оцінювати як йому заманеться, та не варто ігнорувати факт, що він своїм портфоліо випускників довів: ліцеїст — це вже заявка на успіх (чи як мінімум на самореалізацію).

/Files/images/gordst_setrifkovan/16_dan_andry/oksana_050902 115 — копия.jpg /Files/images/gordst_setrifkovan/16_dan_andry/DSC_6679 (Копировать).jpg
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.