ПАС "Готовність до діяльності"
2017-18 навчальний рік, 26-27 грудня
Мета: визначити до чого має бути готовий випускник середньої школи і ліцею, скорегувати навчальний план ліцейського стандарту.
Завдання:
- За попередньо розробленою тематизацією аспектів теми, визначити керівників малих груп, сформувати робочі групи, і організувати обговорення цих аспектів;
- На матеріалі доповідей груп ввести поняття «діяльності» і «готовності»
- Скласти у єдиному комплексі умови готовності до діяльності випускника.
Оргпроект
Тема ПАС розділена на такі аспекти:
- Інтелектуальна готовність випускника – Климентій Хомич (8 клас);
- Воля і характер – Анастасія Кривко (8 клас);
- Готовність тіла (фітнес) - Вероніка Прокопчук (10 клас);
- Соціалізація, готовність до співробінтицтва, командність – Пеклін Марія (8 клас);
- Готовність до непередбачуваних ситуацій, стресу – Євген Картуша (10 клас);
- Готовність до бізнесу – Павло Лаппо (10 клас)
Передбачається чотири етапи реалізації ПАС, а саме: робота малих груп над визначенням готовності за їх аспектами (одна група – один аспект) – консультація на предмет понять «діяльність», «готовність», «готовність до діяльності» - робота малих груп над уточненням аспектної готовності і способом її реалізації в ліцеї – конкурс груп з проектної пропозиції щодо реалізації готовності в ліцеї (одна група – усі аспекти).
26.12.17 Проектно-аналітична робота.
- Установка: мета, завдання, етапи, продукти і результати ПАС;
- Робота в групах: «Розуміння групою понять «готовність», «діяльність», «готовність до діяльності». Готовність випускника з аспекту групи».
- Загальне засідання. Доповіді груп;
- Консультація щодо понять «діяльність», «готовність», «готовність до діяльності»;
- Робота в групах: «Уточнення аспектної готовності випускника. Спосіб реалізації аспекту готовності в ліцеї».
- Доповіді груп.
- Рефлексія дня
27.12.17 "Конкурс" проектних пропозицій.
- Установка на другий день робіт;
- Робота в групах: «Готовність випускника і шляхи його забезпечення в ліцейському стандарті»;
- Доповіді груп;
- Об’єднання усіх пропозицій (вузька група особливо зацікавлених).
Регламент
|
Завдання КЛБ медіа груп
- Здійснити фотозйомку заходу: загальні засідання, усі роботи в групах, кожну групу, по кілька світлин, усіх доповідачів, учасників з репліками/запитаннями, уважних учасників, не уважних учасників (хто заважає у ту мить коли заважає). Знімати великим планом і загальні плани. Фотографувати гостей у миті їх виступів.
- Провести відеозйомку виступів гостей і вчителів ліцею. Відеозйомку фрагментів роботи в групах і доповідей груп на загальних засіданнях.
- Взяти інтерв’ю у: гостей; учнів-керівників найбільш і найменш продуктивних груп, з відповідними запитаннями; найбільш продуктивного учаня ПАС, найменш породуктивного учня ПАС, який відверто заважає, робить вигляд, що бере участь.
Коментарi